Centru di produttu

Filtru di Cabina di Aria Condizionata per Escavatore SDLG LG60 65 660E 680 675F 90

Descrizione breve:


Detail di u produttu

Dettagli Picture

Tags di u produttu

Descrizzione di u produttu

Filtru di Cabina di Aria Condizionata per Escavatore SDLG LG60 65 660E 680 675F 90

 

Funzione di filtru:

 

I filtri filtranu a polvera è impurità in l'aria condizionata, l'aria, l'oliu è u carburante. Sò una parte indispensabile in u funziunamentu normale di a vittura. Ancu s'ellu u valore monetariu hè assai chjucu cumparatu cù a vittura, a mancanza hè assai impurtante. L'usu di un filtru di qualità o di qualità scadente hà da risultatu in:

 

1. A vita di serviziu di a vittura hè assai accurtata, è ci sarà insufficient supply-power di carburante goccia-negru fumu-iniziu difficultà o cilindru muzzica, chì affettanu a vostra sicurità di guida.

 

2. Ancu l'accessori sò boni, i costi di mantenimentu più tardi sò più altu.

 

A funzione di u filtru di carburante hè di filtrà i sundries durante a produzzione è u trasportu di carburante per impediscenu a corrosione è i danni di u sistema di carburante.

 

U filtru di l'aire hè equivalente à u nasu di una persona è hè u primu "livellu" per l'aria per entre in u mutore. A so funzione hè di filtrà a sabbia è alcune particelle sospese in l'aria per assicurà u funziunamentu normale di u mutore.

 

A funzione di u filtru d'oliu hè di bluccà e particelle metalliche generate da l'operazione à alta velocità di u mutore è a polvera è a sabbia in u prucessu di aghjunghje l'oliu, per assicurà chì u sistema di lubrificazione generale hè purificatu, riduce l'usura di u filtru d'oliu. i pezzi, è allargà a vita di serviziu di u mutore.

U nostru attellu

attellu
attellu

Imballaggio è consegna

Marca PAWELSON Pacchettu neutru / secondu i bisogni di u cliente
1.Plastic bag + box + carton;
2.Box / saccu di plastica + cartone;
3.Be persunalizatu;

imballaggio

A nostra mostra

attellu

U nostru serviziu

attellu

  • Previous:
  • Next:

  • Filtru di cabina
    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi